perjantai 21. marraskuuta 2014

Onnistumisia

Koko viikon olen ollut kotona, katsonut sarjoja, koska se on mukavaa.

Keskiviikkona treenattiin lotalla, ja ohhoh! Aikamoinen treeni. Hertta oli super ja ohjaaja osasi olla kans melko hyvä. Asenne muutos todella näkyy ja tuntuu. Se on mahdollisesti muuttunut tuon bc odien kanssa treenatessa, kun joudun tekemään itseni kanssa töitä.

Olen miettinyt miksi ihmiset valitsee bordercollien harrastus kaveriksi? Itse olen valinnut sen tulevaksi roduksi siksi, että voin haastaa itseni oppimaan joka päivä jotain uutta. Oppia itsestäni sekä paimenista. 

En siksi, että haluaisin huipulle, tai siksi että rotu on muotia, en siksi että ne ovat nopeita agility radalla. Vaan siksi, että rotu tuntuu omaltani. Paniikki jota mä olen tuntenut pennun tulosta on häipynyt... ja tilalle tullut varmuus. 

On tuo snaapieli niin mahtava, kun se tulee kaikkiin ohjauksiin millon vaan ja miten vaan!

Torstaina treenattiin ulkona boksia ja tsiisus kuka sen on sille opettanut, olipas hieno!! 

Välissä hieman tokoa joka sekin meni hyvin. Nää on näitä kausia kun joku on vaihtanut mun koiran.

Eilen oli kurkku kamalan kipeä, joten lepäsin, ja se meni ohi!!

Tänään pääsen treenaamaan maailman parhaiden treeni kavereiden kanssa eli toberoi tiimiläisten kanssa ! Kuva viime viikon treeneistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti